Weekly Chat 29.08.06 (Shortened due to Boston Legal)

, posted: 29-Aug-2006 20:30

[20:02] <freitasm> Welcome to the Geekzone Weekly Chat
[20:02] <freitasm> As usual, an update on Geekzone 2006. The preparations are well underway, and we have today contacted all participants to confirm the attendance.
[20:02] <freitasm> We had three seats available, and three people have been contacted, but only one has confirmed so far. If you want to be considered for a seat on this event, please contact me NOW via email and I will arrange it FIRST IN FIRST SERVED as soon as any of the other two people let me know if they want or not.
[20:02] * alasta has joined #geekzone
[20:02] <freitasm> We might interrupt the chat today at 8:30 due to Boston Legal season finale!
[20:02] <alasta> Hi everyone.
[20:02] <panicatthediscoissexy> seats for what? lol
[20:02] <freitasm> Hello alasta!
[20:02] <JAMMAN2110> http://www.geekzone.co.nz/geekzone06
[20:03] <freitasm> Geekzone 2006 (www.geekzone.co.nz/geekzone06)
[20:03] * NokiaRocks sets mode: +v alasta
[20:03] * Sam has quit IRC (Quit: Bye bye)
[20:03] <freitasm> Have anyone changed from Vodafone to TNZ because of the new plans?
[20:03] * Lokinz 's vista install has finished
[20:03] <Cokemaster> No.
[20:03] <panicatthediscoissexy> i have
[20:03] <panicatthediscoissexy> lol
[20:03] <panicatthediscoissexy> ive got both now
[20:03] <alasta> Not me, but I do like the idea.
[20:03] <JAMMAN2110> MF, with that email do we reply only if we cant make it or reply either way?
[20:03] <adamj> new plans?
[20:03] <Cokemaster> panicatthediscoissexy, we are talking about the new Flexi plan
[20:04] <panicatthediscoissexy> except that i got my vodafone taken off me at school :-p
[20:04] <freitasm> Only if you can't make it.
[20:04] <panicatthediscoissexy> oooh
[20:04] <panicatthediscoissexy> lol
[20:04] <JAMMAN2110> sweet as
[20:04] <Cokemaster> Initially it looked tempting however after the calculations.... I'm not too sure
[20:04] <freitasm> adamj, the new Telecom Flexi plan...
[20:04] * LokiLap has quit IRC (Quit: Bye bye)
[20:04] <JAMMAN2110> brandon... get your phone back!
[20:04] * Sam has joined #geekzone
[20:04] <panicatthediscoissexy> yeah im trying to!
[20:04] <Cokemaster> Heh
[20:04] <panicatthediscoissexy> lol
[20:04] <Cokemaster> Hmm
[20:04] <freitasm> I thought Tony was making a spreadsheet to compare with prices with Vodafone?
[20:04] * chiefie slaps panicatthediscoissexy around a bit with a large trout
[20:05] <JAMMAN2110> !seen tonyhughes
[20:05] <gbot> Last time I saw tonyhughes, tonyhughes was12 Saying ynot = tony in #geekzone 5,0 1hr 2mins 59secs ago
[20:05] <Cokemaster> You choose will be a nightmare to compare
[20:05] <chiefie> panicatthediscoissexy: that
[20:05] <Sam> mauricio what did you say beofre about gz06?
[20:05] <Sam> i changed machines
[20:05] <chiefie> panicatthediscoissexy: that's for using phone in school.
[20:05] <Cokemaster> Considering all the combinations involved
[20:05] <psychrn> greetings all
[20:05] <freitasm> As usual, an update on Geekzone 2006. The preparations are well underway, and we have today contacted all participants to confirm the attendance.
[20:05] <JAMMAN2110> chiefie., it was lunchtime
[20:05] <freitasm> We had three seats available, and three people have been contacted, but only one has confirmed so far. If you want to be considered for a seat on this event, please contact me NOW via email and I will arrange it FIRST IN FIRST SERVED as soon as any of the other two people let me know if they want or not.
[20:05] <adamj> is flexi just a copy of you choose?
[20:05] <chiefie> Cokemaster, i agree. You Choose isn't as easy as it seems but it fit my pocket for now.
[20:05] <Cokemaster> Hmm
[20:06] <chiefie> adamj, it's a simpler, no brain of you choose but not the same actually
[20:06] <psychrn> no email for me MF as yet??
[20:06] <Sam> its the 16th isnt it?
[20:06] <Cokemaster> Choose kinda suits me though I'm always going over...
[20:06] <freitasm> 16 September.
[20:06] <psychrn> to confirm attendance??
[20:06] <chiefie> you pick either $45 (anytime) or $30 (mytime) and use that in any combo you can.
[20:06] <freitasm> 1pm through evening
[20:06] <Sam> got a work function, its a pity really
[20:06] <panicatthediscoissexy> you are like brainy people.. sorry for me being here lol
[20:06] <Lokinz> !seen bradstewart
[20:06] <gbot> Last time I saw bradstewart, bradstewart was12 Saying out for tea in #geekzone 5,0 2hrs 6mins 12secs ago
[20:06] <Cokemaster> Hmm
[20:06] <alasta> What time will the dinner be, Freitasm?
[20:07] <Sam> can anyone shed more light on juha's post on HSDPA
[20:07] <freitasm> About 6:30pm. 1 - 6 at Paramount, then time to go to the restaurant
[20:07] <chiefie> more calling or txt. or less calling or txt, varies between months, up to you. as long as you spend around/ at least $30/$45 depending of the plan, then make use of that credits.
[20:07] <Cokemaster> Do you need a term contract to get this plan?
[20:07] <freitasm> Which is just a block away.
[20:07] <chiefie> Cokemaster. it's 24/36
[20:07] <alasta> Ok. I think I might drive into town and if anyone wants to go out drinking after dinner then I'll have time to drive home and catch the bus back into town.
[20:07] <psychrn> have you sent out emails MF ??
[20:07] <Sam> spain v lithuania is interesting on sky sport 2 now
[20:08] <alasta> I don't really want to carry a bag of goodies around town all night.
[20:08] <Cokemaster> Hmm
[20:08] <psychrn> put it in a vehicle??
[20:08] <Cokemaster> What is up with operators these days?
[20:08] <adamj> the Flexi calculator doesnt take into account $10m txt :(
[20:08] <alasta> I'm not leaving my car in town all night.
[20:08] <panicatthediscoissexy> what are we talking about? :S i like dont know much lol
[20:08] <Cokemaster> With term contracts
[20:08] <freitasm> Yes, today. I had three people pulling out, one replacement accepted, another two in the queue. But please send me an email if interested, because I will contact people as soon as I hear from the others in the queue.
[20:09] <JAMMAN2110> MF, after this is done do we get the attendance list? ;)
[20:09] <freitasm> Adam, I saw the calculator and they have the $10 text there.
[20:09] <Cokemaster> Hmm
[20:09] <adamj> Well it askes me how many txt i said and it calcuated them at $0.20 eacg
[20:09] <adamj> *each
[20:09] <psychrn> I am worried-as I have no email to confirm attendance!!
[20:09] <alasta> I wonder if those of us on Get plans will eventually get knocked off them.
[20:09] <Cokemaster> It does do $10 text
[20:09] <freitasm> Hmmm. I am not sure. I am not allowed to share some of the information. And only first name is not very useful. But you will see everyone there.
[20:10] <adamj> According to the calc im better off on the plan im on anyway
[20:10] <Cokemaster> Hmm
[20:10] <fraktul> is anyone from citylink going to be attending?
[20:10] <freitasm> psychr, pm me now what e-mail you've used to register?
[20:10] <Sam> link to the calc for the lazy
[20:10] <adamj> ok sorry, it doesnt do Mega TXT
[20:10] <psychrn> ok
[20:10] <psychrn> im the same there alkasta
[20:10] <adamj> which I am on
[20:10] <Cokemaster> Telecom have been doing comparison ads to Vodafones '1c' text messaging....
[20:10] <panicatthediscoissexy> sup gbot?
[20:10] <NokiaRocks> adamj, whats the file size of your bl collection?
[20:11] <Cokemaster> Hmm
[20:11] <adamj> I dunno, I think ive deleted most of them off the recorder
[20:11] <NokiaRocks> :(
[20:11] <Cokemaster> I think I'll stay the course with my 12 month term contract
[20:11] <Cokemaster> On Voda
[20:11] <chiefie> Cokemaster. you on youchoose 12months?
[20:11] <Cokemaster> Yes
[20:12] * chiefie on YC20 24months.
[20:12] <adamj> Im not locked in on my Telecom cos I own the phone outright. but i HAD to have a 12 month contact on my You Choose
[20:12] <Cokemaster> Hmm
[20:12] <Lokinz> does the flexi offer a no term?
[20:12] <Cokemaster> YC60 12 months
[20:13] <alasta> I could live with a 12 month contract if I really had to, but I'd rather stick with my current Get70 plan in order to stay on open term.
[20:13] <chiefie> i start with YC20, and if i need to get up to next level i don't have to pay fee. and if i need to drop, i can get back to 20 with no penalty.
[20:13] <chiefie> but if you start from YC60, and want to drop to YC20, you need to pay penalty.
[20:14] <Cokemaster> Hmm
[20:14] <Cokemaster> Yes, chiefie
[20:14] <Lokinz> chiefie, the sales person get next to no com for the 20's
[20:14] <adamj> exactly, ive done the same thing chiefie
[20:14] <alasta> What's the monthly fee for Choose60?
[20:14] <Cokemaster> I was misled by the PN Voda sales chick (whom is called Sarah BTW)
[20:14] <freitasm> psychrn, you used the ihug address for registration, right?
[20:14] <adamj> who cares what commission the sales person gets?
[20:14] <Cokemaster> $39.95
[20:14] <chiefie> well they get nothing anyway since all of it are self-service.
[20:15] <Cokemaster> She told me I couldn't change the plan for 6 months
[20:15] <Lokinz> adamj, I do!
[20:15] <Cokemaster> :-/
[20:15] <alasta> I think I'd be more likely to go with Choose20 since I don't use my phone that much.
[20:15] <chiefie> Lokinz, you're leaving VDFN.
[20:15] <alasta> Or Choose20 + off peak addon.
[20:15] <chiefie> alasta, i think YC20 as the test bed and benchmark your usage and see how
[20:15] <Lokinz> chiefie, true, but i stil get com for this month
[20:15] <Cokemaster> Hmm
[20:15] <chiefie> if you think you need more, then up it a bit, but don't start high
[20:15] <psychrn> I think so MF??
[20:16] <chiefie> as you will get penaltise for going below your starting plan.
[20:16] <Cokemaster> 20 minutes per month is a bit light, particularly for daytime calling...
[20:16] <alasta> Good advice, cheifie.
[20:16] <freitasm> Yes, you are ok... But you should have received an email from me today...
[20:16] <adamj> I have my Voda on You Choose in my company name for business calls during the day and my Telecom on a Mytime plan for nights and weekends personal calls
[20:16] * chiefie uses YC20 and works well. though i do call quite a bit during day.
[20:16] <freitasm> Folks, I have a Windows Marketplace cap, a Nokia cap and a couple of Hive caps to give away.
[20:16] <alasta> I have a fixed line phone at work, Coke, so I don't really need to make daytime calling on my mobile.
[20:16] <Cokemaster> Heh
[20:16] <freitasm> !spin Nokia cap
[20:16] <gbot> Its prizetime in #geekzone (The prize is: Nokia cap)
[20:16] * gbot sets mode: +m
[20:16] * Lokinz used 300 mins last month
[20:17] <gbot> .
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> This room is moderated while we run a prize draw.
[20:17] <gbot> The winner of this draw will recieve a Nokia cap 
[20:17] <gbot> Performing random selection ... Good luck everyone!
[20:17] <gbot> The winner of Nokia cap  is barf , Well Done barf!!
[20:17] <gbot> ....
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> .
[20:17] * gbot sets mode: -m
[20:17] <Cokemaster> Hmm
[20:17] <JAMMAN2110> barf is idle! :P
[20:17] <chiefie> !barf barf
[20:17] <JAMMAN2110> i want it lol
[20:17] <gbot> EEeeewww - chiefie just barfed all over barf's shoes
[20:17] <gbot> gross....
[20:17] <freitasm> !spin Windows Marketplace cap
[20:17] <gbot> Its prizetime in #geekzone (The prize is: Windows Marketplace cap)
[20:17] <Cokemaster> alasta, not allowed outgoing calls at work :(
[20:17] * gbot sets mode: +m
[20:17] <gbot> .
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> This room is moderated while we run a prize draw.
[20:17] <gbot> The winner of this draw will recieve a Windows Marketplace cap 
[20:17] <gbot> Performing random selection ... Good luck everyone!
[20:17] <gbot> The winner of Windows Marketplace cap  is gbot , Well Done gbot!!
[20:17] <gbot> ....
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> .
[20:17] * gbot sets mode: -m
[20:17] <freitasm> !spin Windows Marketplace cap
[20:17] <gbot> Its prizetime in #geekzone (The prize is: Windows Marketplace cap)
[20:17] <adamj> lol gbot won
[20:17] <Lokinz> lol
[20:17] * gbot sets mode: +m
[20:17] <JAMMAN2110> oh now thats just sad
[20:17] * chiefie slaps gbot around a bit with a large trout
[20:17] <gbot> .
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> This room is moderated while we run a prize draw.
[20:17] <gbot> The winner of this draw will recieve a Windows Marketplace cap 
[20:17] <gbot> Performing random selection ... Good luck everyone!
[20:17] <gbot> The winner of Windows Marketplace cap  is gbot , Well Done gbot!!
[20:17] <gbot> ....
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> .
[20:17] * gbot sets mode: -m
[20:17] <freitasm> !spin Windows Marketplace cap
[20:17] <gbot> Its prizetime in #geekzone (The prize is: Windows Marketplace cap)
[20:17] <Cokemaster> haha
[20:17] <Lokinz> hahaha
[20:17] * gbot sets mode: +m
[20:17] <gbot> .
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> This room is moderated while we run a prize draw.
[20:17] <JAMMAN2110> just give it to me lol
[20:17] <gbot> The winner of this draw will recieve a Windows Marketplace cap 
[20:17] <gbot> Performing random selection ... Good luck everyone!
[20:17] <NokiaRocks> lol
[20:17] <gbot> The winner of Windows Marketplace cap  is tony[not-here-4-chat] , Well Done tony[not-here-4-chat]!!
[20:17] <gbot> ....
[20:17] <gbot> ...
[20:17] <gbot> ..
[20:17] <gbot> .
[20:17] * gbot sets mode: -m
[20:17] <NokiaRocks> rofl!!!
[20:18] <panicatthediscoissexy> what do i win?
[20:18] <panicatthediscoissexy> lol
[20:18] <Lokinz> oh c'mon
[20:18] <Cokemaster> Hmm
[20:18] <JAMMAN2110> just give it to me!!! :P
[20:18] <alasta> That's tough, Coke. The girl who sits next to me spends more time arranging her wedding than working.
[20:18] <Cokemaster> Heh
[20:18] <NokiaRocks> i'll take the nokia one
[20:18] <JAMMAN2110> poor alasta
[20:18] <alasta> No outgoing calls probably wouldn't be a bad thing.
[20:18] <freitasm> NR, please email me for the Nokia. JAM, please email me for the Windows.
[20:18] <NokiaRocks> woot!
[20:18] <chiefie> lol @ freitasm
[20:18] <chiefie> looks like gbot isn't working tonight
[20:18] <adamj> I really like how cheap it is to have an 0800 number connected to a VF compares to a Telecom
[20:18] <freitasm> I have another two caps... Seeing the gbot is crap, and there are idle people here... Who wants one each?
[20:19] <Sam> go the prizes
[20:19] <alasta> The sad thing is that one of the performance indicators for the sales staff is the number of calls they make each day, which encourages them to make personal phone calls at work!
[20:19] <Lokinz> me
[20:19] <JAMMAN2110> MF, i have a windows vista cap.. is it the same?
[20:19] <freitasm> No, it's different.
[20:19] * chiefie sat back and let others have a grab for the caps.
[20:19] <freitasm> Lokinz, email me your address for a cap.
[20:19] <Cokemaster> Hmm
[20:19] <Lokinz> kk :)
[20:19] <Cokemaster> They're quite paranoid on the Xtra project, alasta
[20:19] <Cokemaster> :)
[20:20] * chiefie got job inteview tomorrow and was given interview questions today.... :-S
[20:20] <chiefie> interview is at 10:30am.
[20:20] <alasta> It's a pity, because I think there should be some give and take between an employer and its employees.
[20:20] <panicatthediscoissexy> can i have one? :)
[20:20] <freitasm> Ok, one cap to go. Anyone? Bueller? Bueller?
[20:20] <panicatthediscoissexy> me please
[20:20] <Cokemaster> Hmm
[20:20] <freitasm> Ok, email me
[20:20] <NokiaRocks> email sent MF
[20:20] <freitasm> your address for the last cap.
[20:20] <panicatthediscoissexy> whats your email?
[20:20] <freitasm> freitasm at this domain :)
[20:20] <chiefie> panicatthediscoissexy. check geezone. LOL
[20:20] <alasta> Good luck, Chiefie. You're lucky to get the questions in advance.
[20:20] <freitasm> geekzone.co.nz
[20:20] <chiefie> alasta. ssshhh.... ;-)
[20:20] * Nigel has joined #geekzone
[20:21] <chiefie> it was secretly given. by a guy on panel LOL
[20:21] <Sam> whats the job chiefie
[20:21] <Cokemaster> Jetstart!!!11
[20:21] <chiefie> but then my colleague and I are applying for the same job as we are doing now, olny going through for formality
[20:21] <chiefie> Sam web content developer
[20:21] <Sam> for?
[20:21] <Cokemaster> Nigel, are you on one the of old plans, Nigel ?
[20:21] <chiefie> can't review
[20:21] <chiefie> sorry sam
[20:21] <Sam> no bigige
[20:21] <chiefie> reveal
[20:21] <chiefie> LOL
[20:21] <NokiaRocks> jetstart lol
[20:22] * chiefie serioesly is tired and can't type preoperly
[20:22] <chiefie> bleh
[20:22] <Sam> peroperly
[20:22] <Sam> i can sympathise with tired,
[20:22] <freitasm> Anyone thinking that TNZ fiber to premises being tested until July 2007 is a bit too much?
[20:22] <NokiaRocks> 8 mins to bl
[20:22] * Sam needs a new computer chair
[20:22] <Cokemaster> Hmm
[20:22] <freitasm> 8 minutes to end of today's chat...
[20:22] <chiefie> been feeling real drained today :(
[20:22] <Nigel> Sorry chiefie?
[20:22] <Cokemaster> Probably nothing
[20:22] <Sam> only half hour
[20:22] <NokiaRocks> i have fibre in my house already
[20:22] <chiefie> Nigel?
[20:22] <Sam> yeah i struggle to get up this morning
[20:23] <Sam> but staying in bed isnt a real option, especially on a nice day
[20:23] <chiefie> freitasm, i think TNZ should just shelved the trial.
[20:23] <adamj> I want Gigabit Citylink
[20:24] <Nigel> Sorry chiefie - it was actually cokemaster that asked me a question (that's what happens when you try watching the final of the amazing race while glancing down at your laptop)
[20:24] <freitasm> Last night I attended a birthday dinner and talked to a Trademe person about hosting, colocation, etc...
[20:24] <freitasm> Yes, I am on my laptop here in the lounge as well.
[20:24] <Sam> cell tower colocaiton?
[20:24] <adamj> Which Trade Me person MF?
[20:24] <Sam> i'm in the longue on the laptop too, because i dont have a computer chair
[20:24] <freitasm> Sorry can't say the name here.
[20:24] <chiefie> ooh GZ offering hosted services?
[20:24] <NokiaRocks> sam morgan
[20:24] <psychrn> just checked soam folder on Gmail MF-nothing there
[20:24] <adamj> I also in lounge on Laptop
[20:25] <freitasm> But you will know. I think he's joining us for the weekly coffee at Astoria tomorrow.
[20:25] <NokiaRocks> im in bed on laptop
[20:25] <Sam> who has what wireless router if we are all on laptops
[20:25] <freitasm> psychrn, probably ihug is slow to receive too...
[20:25] <freitasm> I have a Belkin.
[20:25] <NokiaRocks> i have dlink wireless router
[20:25] <Cokemaster> Hmm
[20:25] <adamj> me BELKIN too
[20:25] <alasta> Don't laugh but I have a D-Link and it seems to work fine.
[20:25] <Sam> i've got a belkin pre-n
[20:25] <freitasm> 4 ports (ehternet) wi-fi router.
[20:25] <psychrn> ok
[20:25] <freitasm> 802.11g
[20:25] <freitasm> D-Link???? Nooooooooooooooo
[20:26] <NokiaRocks> my dlink is rock solid
[20:26] <Sam> with dlink, free is free
[20:26] <Sam> my dlink experience has been fine
[20:26] <alasta> This is the only D-Link product that I've ever owned, and I've never had any problems with it.
[20:26] <panicatthediscoissexy> What's everyone doing? I'm kinda bored lol.
[20:26] <Nigel> zyxel g1000 wireless ap here with an allied telesyn adsl modem
[20:26] <NokiaRocks> why does that guy on money problems cut up their credit card? the bank owns the card and they have to pay damages
[20:26] <Sam> belkin has proven a good bet, mimo works well,
[20:26] <adamj> I have a D-link router, it randomly crashes from time to time
[20:26] <Cokemaster> lol
[20:26] <Cokemaster> NokiaRocks, for effect!
[20:26] * chiefie has dlink and wireless router but using MCE with 100Mbit
[20:27] <Sam> what gadgets did they own on that show nokia?
[20:27] <NokiaRocks> but now they're further into debt
[20:27] <panicatthediscoissexy> oooh yay i have a dial up modem :(
[20:27] <Sam> 100mbit? tcl?
[20:27] <freitasm> I am looking for a faster router though - not network faster, but CPU faster. I think my router may impact on the overall performance here.
[20:27] <JAMMAN2110> 1Gb GZISP
[20:27] <Sam> my first gz chat was on dial up
[20:27] <JAMMAN2110> Fibre
[20:27] <freitasm> Nope, TCL can only go to 25Mbps currently.
[20:27] <NokiaRocks> a laptop, a digital camera, a cell phone, a stereo and a heater
[20:27] <chiefie> 100Mbit lan, on 4Mbps
[20:27] <alasta> I haven't experienced dialup for years.
[20:27] <panicatthediscoissexy> lol
[20:27] * chiefie LAN owns all wifi.
[20:27] <alasta> Although I have used GPRS in the last year which is just as bad.
[20:27] <chiefie> LOL
[20:27] <freitasm> GPRS is great!
[20:28] <Sam> i haven't used gprs in a while, got 3g.. considering a data plan
[20:28] <freitasm> Much better than Wireless CDMA (WCDMA)... not ;-)
[20:28] <panicatthediscoissexy> GRPS? What's that?
[20:28] <Sam> go the wireless cdma
[20:28] <freitasm> Generalise Packet Radio Service
[20:28] <alasta> Hehe, true that.
[20:28] <adamj> lol Wireless CDMA
[20:28] <freitasm> Generalised Packet Radio Service
[20:28] <alasta> Who made that 'wireless CDMA' gaffe? Was it The Herald again?
[20:28] <panicatthediscoissexy> Oh.. Thanks. lol. I still don't really know what it does :-p
[20:28] <freitasm> Someone on Stuff wrote that Telecom should install WCDMA because is a wireless version of the CDMA standard TNZ uses.
[20:29] <alasta> Ahhh, so it was STuff this time.
[20:29] <Sam> fools
[20:29] * Sam pity's the fools
[20:29] <freitasm> We all laughed here at GZ... The CDMA TNZ uses is not cellular according to Stuff :)
[20:29] <NokiaRocks> lol
[20:29] <alasta> I think it was also Stuff that suggested that Woosh currently offers WiMax.
[20:29] <NokiaRocks> 1 minute to go :)
[20:29] <freitasm> So we came up with WCDMA = Wireless CDMA
[20:29] <adamj> ah so thats why my 027 is always plugged into the wall!
[20:29] * sbiddle has joined #geekzone
[20:29] <freitasm> Fair enough!
[20:29] <alasta> Hey, Steve.
[20:29] <sbiddle> evening
[20:29] <JAMMAN2110> BL is almost on!
[20:29] <freitasm> sbiddle!
[20:29] <adamj> I always thought it was just a shit battery ;)
[20:29] <Cokemaster> I want Wireless GPRS with huge pipes
[20:30] <freitasm> The Pipes (TM)
[20:30] <alasta> You mean huge tubes, Coke?
[20:30] <panicatthediscoissexy> Steve who? lol
[20:30] <panicatthediscoissexy> I know steve
[20:30] <panicatthediscoissexy> Maybe?
[20:30] <panicatthediscoissexy> lol
[20:30] <freitasm> Steve, I am sending your camera tomorrow.
[20:30] <NokiaRocks> steve balmer
[20:30] <Cokemaster> Oops
[20:30] <Cokemaster> Tubes
[20:30] <panicatthediscoissexy> Oh.. No then lol
[20:30] <sbiddle> season finale of BL coming up
[20:30] * chiefie saw a billboard in Welly that compare ADSL to Citylink pipe/tube
[20:31] <freitasm> all emails about the caps, thanks folks
[20:31] <Sam> the pipes one chiefie?
[20:31] <Nigel> Does anyone know if Vodafone will definitely be going to 3.6Mbps on launch of their HSDPA network?
[20:31] <JAMMAN2110> BL IN ABOUT 2 MOMENTS!
[20:31] <NokiaRocks> bl now :)
[20:31] <freitasm> Ok folks!
[20:31] <Sam> i'm taping bl,
[20:31] <Sam> well someone is for me
[20:32] <Nigel> Me too sam
[20:32] <freitasm> Thanks for joining this short chat tonight... But BL is on, and it's Season Finale!



Other related posts:
Power Saving Web Search
Customer Service - The Way It Should Be.
Press Release




Add a comment

Please note: comments that are inappropriate or promotional in nature will be deleted. E-mail addresses are not displayed, but you must enter a valid e-mail address to confirm your comments.

Are you a registered Geekzone user? Login to have the fields below automatically filled in for you and to enable links in comments. If you have (or qualify to have) a Geekzone Blog then your comment will be automatically confirmed and placed in the moderation queue for the blog owner's approval.

Your name:

Your e-mail:

Your webpage:

NokiaRocks's profile

Secret Squirrel
Lower Hutt
New Zealand